AM Best kent rating "A" (Uitstekend) met stabiele vooruitzichten toe aan RSA Luxembourg S.A.

7 April 2022

RSA Luxembourg S.A. is verheugd aan te kondigen dat AM Best een Financial Strength Rating van A (uitmuntend) en een Long-Term Issuer Credit Rating van "a+" (uitmuntend) heeft toegekend aan RSA Luxembourg S.A. (RSAL) (Luxemburg), RSA Insurance Ireland DAC (RSAI Ireland) (Ierland), Royal & Sun Alliance Reinsurance Limited (RSA Re) (Verenigd Koninkrijk) en The Marine Insurance Company Limited (MIC) (Verenigd Koninkrijk).

Alle vier entiteiten zijn volledige dochterondernemingen van RSA Insurance Group Limited (RSA), een niet-operationele houdstermaatschappij, die uiteindelijk eigendom is van Intact Financial Corporation (IFC).

De aan deze ratings (ratings) toegekende outlook is stabiel.

Matthew Cohen, Chief Financial Officer van RSA Luxembourg, licht toe: "We zijn erg blij met deze "A" (Excellent) rating, die zowel de financiële kracht van RSA Luxembourg erkent als de sterke verzekeringstechnische resultaten van de afgelopen paar jaar. Het is ook een waardering van de strategische koers van ons leiderschapsteam en de raad van bestuur, evenals de inspanningen van ons team om goede resultaten te behalen en onze klanten en business-partners goed van dienst te zijn."

Het volledige bericht van AM Best is te vinden op: AM Best Assigns Credit Ratings to Subsidiaries of RSA Insurance Group Limited